Ikuisen skloddin – Jeja-Pekka Roosin – sanoin, enpä sitten malttanut. Panu Höglund – syvin olemus, osa 2, olkaapa hyvät:

(DISCLAIMER – K 18)

Tämä onkin taas todistus Mies-sukupuolen yleisestä moraalisesta Paremmuudesta loissukupuoleen, tuohon fasistis-stalinistis-apokalyptisen Pahuuden lihaksitulemukseen.

Hakkaa se lutka teholle ja ota parempi muija. Naisilta ei pyydellä anteeksi. Naisten tulee pyytää anteeksi, koko olemassaoloaan.

Tuommoista ämmää älä katsele. Ja ennen kuin paiskaat sen pellolle, hakkaa sen näköiseksi ettei kukaan muukaan katsele.

Minä kun ajattelin ruveta sovinistiseksi avantgarde-runoilijaksi, joka kiihottaa kaikki Suomen ATM-miehet raiskaajiksi. ”Raiskaajan siitin on oikeuden miekka.”

Mikä oli todistettava: raiskaaja ei siis ole vain marttyyri ja Jeesus, vaan myös kansanterveyden asialla.

Minua ei kiinnosta pohtia sitä asiaa. Pääasia on että naisen iloa vastaan taistellaan armotta. Niin, ja on muuten ihan hyvä homma että somalit leikkaavat vitusta löysät pois. Mallia meillekin!

Johan minä olen tällä palstalla tolkuttanut että naiset ovat hirviöitä, loisia ja saatanoita, joten täten kuten siten julistan minä ylhäisyydessäni ex cathedra, että ovat he myös sekoboltseja.

Mutta nuoret naiset, nämä visvavittuiset huorat, loiset ja saastat saavat huomattavasti enemmän iloa reppanaksi mieltämänsä miehen pilkkaamisesta kuin rakastamansa miehen kanssa
makaamisesta. En minä turhaan väitä, että nuori nainen on Saatana. Teen yleistyksiä laajan aineiston perusteella.

Panu Höglund – Jumalan lahja Suomen kansalle ja etenkin suomalaiselle naiselle?

Kiitos fdg.